onsdag den 26. august 2015

26/8

Vil bare lige opdatere omkring mine første uger i skolen som jeg egentlig synes går pænt meget godt + ændringer efter jeg er i startet i skole.
  • Jeg er blevet meget mere selvsikker i klassen og er slet ikke bange for at springe ud i noget. 
  • Klassekammeraterne er bare i tip-top. Ingen grupper/kliker. Her snakker alle med hinanden.
  • Hver morgen når jeg skal med toget, sætter jeg mig altid ind i stillezonen, da jeg gerne vil lade op inden dagen starter. Og når jeg skal hjem igen sætter jeg mig også i stillezonen, fordi jeg gerne vil have fred og ro, efter en fantastisk skoledag. 
  • Jeg er fan af Metroexpress avisen. Læser den altid enten på vej ud eller hjem. 
  • Jeg laver alle lektier før deadline. Og jeg er mere velforberedt i skolen. 
  • Jeg tager mig altid en morfar når jeg kommer hjem. Det ender altid med en time eller to på øjet ihvertfald.
  • Til gengæld kan jeg godt lide at få sms'er om at timerne er aflyst, når jeg fx, ikke altid har sovet igennem. 
  • Jeg er hjemme på under 1 time, når jeg får fri fra skole. Ex: Har fri 13.25, tager toget 13.37, er på stationen 13.55 og er hjemme 10 minutter efter. Bonus!
  • Nogen gange kan det være svært at nå tingene når både min kæreste og jeg skal op kl. 6 og vi næsten altid går lige efter hinanden. Stress? Nej overhovedet ikke. 

2 kommentarer:

  1. Godt for dig. Har det lidt på samme måde. :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet